BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 02, 2010

PERPISAHAN


assalamualaikum..

huhu..kali entri aku agak sedih sikit.. sedih ke korang yg baca??

tanggal 1 febuary..berpisahnya aku dengan si dia..


si dia???

jgn pk laiin plak.. si dia yg ku maksudkan tu adalah sahabat ku..dona.. seidhnye aku rasa..

dan semalam..aku hantar dia pergi lcct..sedih sangat aku.. ntah bila lagi aku dapat jumpa dengan dia..sedih gila aku..


dan semalam..aku betul terkejar2..peanturan masa yg ntah ape2..perancangan utk berjumpa dengan dona juga aku buat saat2 akhir..sumenya x terancang.. dan aku pun macam x percaya yg aku berjumpa dengan dia dan p hantar dia dekat lapangan.. rasa macam mimpi..bukan sebab ape.. aku bz.. dan aku x sangka yg aku sanggup lupakan sume keje aku demi nak jmpa dona..


yelah..ntah bila lagi aku dapat jumpa dia kan..so smntra tgh ade peluang, aku rebut je lah.. sedih..


tp masa dekat lcct tu, berlaku sedikit kekecohan..dua bagasi dona x sempat nak check in..aku x tau nak cite mcm ner.. tp ade lah cite nye..huhu.. sedih aku..dona..cha rindu na..


insyaALLAH kalau ada rezeki aku akan berjumpa dengan dia..insyaALLAH..

arghhhhh...rindu gila aku dekat dona..


DONA..CHA AKAN SENTIASA RINDUKAN NA.. SEMOGA UKHWAH DI ANTARA KITA BERKEKALAN..INSYAALLAH..

SELAMAT BERJUANG SAHABAT KU...

SEMOGA ALLAH BERKATIMU...

KENANGAN INDAH BERSAMAMU..

TAKKAN KU BIAR IA BERLALU..

0 comments: