BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 11, 2010

HEPI BESDAY..

assalamualaikum..


hurm..10 februari..semalam..besday kakak ku..noor asilah binti ariffin..

jahat aku..as adik, tp x wish besday dekat dia kan..huhu.. so ari ni aku ambik kesempatan nak wish besday dekat kakak ku..

ku doa, smg dirimu snts bahagia..snts berada di bawah payungan rahmat ALLAH..ameen..n ku doakan juga kakak ku kejayaan melingkari hidup mu seiringan dengan kebahagiaan..ameen..may ALLAH bless u sis..ameen..

hurm..dalam entri aku yg sblm ni aku da coret lagu besday dekat sis aku kan..ehehe..untuk entri kali ni, aku x leh buh lagu tu..bahaya..hahaha..


sis, ku doakan juga dirimu snts sihat..ameen..smg berbahagia bersama suami mu yg terchenta..

ps*/* ku rindu dekat sis ku sebenarnye..dah lame ku x jumpe dia..huhu..hope 1 day aku dapat jumpe dengan kamu sis..(^_^)

0 comments: