BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 09, 2010

KU RINDU DIA..

assalamualaikum..

hurm..baca title tu mesti dah rase lain kan..haha..tp jangan salah sangka plak yerk..si dia yg di maksudkan di sini adalah kakak ku..

rindu dekat dia..

semalam,hari isnin bersamaan dengan 08 februari, hari ulang tahun kelahiran kakak ku..

semakin tua kakak ku itu..hahaa..and aku dah tak boleh nak bermanja sangat dah dengan dia..huhuhu..tu yang wat lagi sedih.. (mcm xde kaitan je cite ni).

pape hal pun aku nak wish besday dekat kakak aku...

and aku da lagu besday yg special utk kakak aku..

hehe..

slmt mendengar ye sume..


HEPI BESDAY TO U..

U LIVE IN THE ZOO..

U MONKEY N KANGGROO..

HEPI BESDAY TO U..



hahha..amacam besh x..
hehehe..anyway angah, adik mu ini gurau aje..

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YG KE-31,SITI NORANI..

sori..xde hadiah nak bagi padamu kakak ku..

cume ada lagu special tu je..

hahhaakz...



ps--> owh sebelum terlupe, ari ni 9 februari..wish besday dekat kak izzah khanani..besday yg ke berapa eh.. lupe lak..tp pape pun hepi besday..tp lagu tu, x lah ditujukan buat kak izzah..hehe..tu cume utk my sis aje..

0 comments: