BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 22, 2010

PERGI YANG TAK KEMBALI

assalamualaikum..
hari ni xde artikal yg aku nak post utk di kongsikan bersama.. cumanya aku nak bercerita kan perasaan sedih aku..
hari ni, berlakunya satu kehilangan dalam hidup aku.. walaupun aku tidaklah begitu rapat dengan insan ini..tapi pemergian allahyarhamah begitu aku rasai..
insan ini adalah kakak sahabat baik ku, nurul nadia.. aku begiitu sedih melihat penderitaan yg di lalui kakak sahabat ku ini.. kakak sahabat ku ni sakit kanser saraf.. keadaannya begitu menyentuh perasaan.. begitu kurus, cengkung..
pemergian kakak sahabat ku ini, banyak mengajar aku.. cukuplah aku je yg rase.. hurm..buat nadia sekeluarga aku harap dapat banyak2 bersabar dan redha atas pemergian ini..
takziah buat nadia sekeluarga..
al-fatihah..
aku xtau nak cite macam ner, sebab skrg ni aku rasa sedih..
nanti insyaALLAH aku sambung entry ni..insyaALLAH..
lagi sekali, same2 lah kite semua sedekahkan al-fatihah buat allahyarhamah aimie..
al-fatihah..
takziah juga ku ucapkan buat keluarga madam ku..puan nafrul niza di atas pemergian ayahanda tercinta..
dan buat ustazah ku, ustazah siti rosilawati, tahniah ku ucapkan di atas kelahiran anak baru mu..

0 comments: