BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 20, 2009

KENANGANKU! (part 1)


ASSALAMUALAIKUM..

Hurm.. hari ni..aku nak cite pasal kenangan aku..haha..xde lah.. aku nak story sikit pasal cikgu2 aku mase aku sekolah dulu..haha..cam bagus je kan nak cite..(maksud aku cerita mase sekolah dulu)...hurm...tapi bukan sume cikgu aku nak cerita kan.. sebab gambar dorang yg lain..x sempat aku nak copy..hahaha..jahat aku..hikhik... and cikgu2 yang pernah ajar aku dulu, ramai dah yang pindah...hurm...


Ok..mula2 aku nak cite pasal cikgu aku sorang ni.. aku belajar dengan dia dari aku form 1.. sampailah aku form 5.. form 1 sampai form 3 cikgu aku ni ajar aku BI.. form4 sampai form 5 cikgu nih ajar aku prinsip akaun...hurm... nama cikgu ni cikgu ZULIANA bte GHAZALI.. tapi aku panggil cikgu ni.. cikgu ya.. kadang2 teacher ya..haha.. ikut selera masa tu..haha..

TEACHER ZULIANA

Hurm..cikgu ya ajar aku dari aku form 1 sampai lah aku form 5.. mesti cikgu ya tension gile ajar aku.. student degil dia.. hurm.. form 4 and form 5 aku rasa cikgu ya lagi tension ajar aku.. nak fahamkan aku subjek akaun..hurm.. teacher..saya minta maaf dekat teacher sebab saya kecewakan teacher dengan result saya.. teacher mesti terluka dengan keputusan yang saya dapat kan? hurm.. (poyo lah aku ni..dulu suruh belajar betul2 memain je..ni baru nak sedor..hurm..)





USTAZAH NORHAIDA...hurm...aku sebenarnya x pernah belajar dengan ustazah.. tapi.. sebab ustazah pernah tolong aku.. tu yang buat aku terkenang sangat dengan ustazah.. ada cerita di sebaliknya..haha.. ustazah..thanks atas bantuan ustazah..dorongan dan sokongan ustazah selama ni.. hope our relationship berkekalan.. sayang ustazah....



USTAZAH HAIDA


Hurm.. kali ni pasal cikgu yang pernah ajar aku subjek math dulu.. nama cikgu ni CIKGU ROSMEDIN.. cikgu ni ajar aku math masa aku form 4 and form 5... hurm... jenuh dia nak pahamkann aku..haha.. aku pulak degil..malas lah ape lah..haha.. jahatkan aku..alhamdulillah berkat didikan dia..bleh lah aku berbangga dengan keputusan aku..


CIKGU ROSMEDIN


Pastu aku nak share dengan korang pasal cikgu aku yang pernah ajar aku subjek sejarah.. mase aku form 1 and 2.. CIKGU AZIZAH... cikgu ni pakai purdah.. aku boleh lah nak dikatakan rapat dengan dia.. hurm..cikgu ni dulu selalu lah jugak bagi support dekat aku.. and dulu aku rajin jugak datang rumah dia.. cume sekarang ni je.. bukan xnak pergi..huhu.. insyaALLAH aku akan sampai jugak.. hurm.. cikgu..terima kasih banyak2 sebab dah banyak bantu aishah.. dan terima kasih jugak dekat cikgu sebab kalau cikgu tak nasihat aishah dulu mungkin sampai sekarang aishah masih lagi tak menjaga aurat aishah.. terima kasih cikgu... (ala cikgu..kadang2 saya pakai lah.. owh.. kirenya selalu lah dapat dosa kadang2 lah dapat pahala ye...) tu lah kata2 yang betul menusuk kat hati aku.. kalau cikgu tak cakap macam tu..ntahlah.. lagipun..aku memang berniat nak jadi macam dia.. insyaALLAH....

CIKGU AZIZAH


= ("Aishah tu kakak kamu ye?" "ha'ah..aishah tu kakak saya.. kenapa ustazah?" "owh dulu kakak kamu tu gedik") hahaha.. tergelak aku dengar bila adik aku cerita pasal USTAZAH BAINAH kata aku macam tu.. ustazah ni ajar aku pendidikan islam mase aku form 2... ustazah ni baik.. lembut je orang nye.. cute pun ye.. hahaha..



USTAZAH BAINAH





Masa aku form 4.. aku join FORUM REMAJA.. and cikgu ni lah yaang handle group aku dulu... and cikgu ni ajar aku subjek sejarah mase aku form 4 and form 5.. CIKGU ZULIHA.. cikgu ni bayak sabar dengan karenah aku.. masa dalam kelas and masa ajar aku cara2 berforum.. hurm..aku ni dah lah jenis yang ntah ape2.. hurm.. cikgu..aishah nak minta maaf sebab dah banyak susah kan cikgu.. and aishah minta maaf sebab pernah luka kan hati cikgu..

CIKGU ZULIHA

Terima kasih buat cikgu2 semua.. terima kasih sebab cikgu semua banyak bersabar dengan aishah.. banyak berkorban demi kami semua anak murid cikgu... jasa kalian semua tak mungkin dapat kami lupakan... dengan jasa cikgu semua.. saya menjadi manusia berguna.. terima kasih cikgu....

ok lah.. insyaALLAH nanti aku sambung part 2 ye... tentang cikgu2 lain... yang mana aku tak sempat nak cerita hari ni.. esok insyaALLAH aku sambung lagi...

tunggu.................!

assalamualaikum....

0 comments: