BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 25, 2009

DEMAM+SELSEMA+BATUK...

assalamualaikum..
hai hoi..
hahaha...
ni dah masuk hari yg ke-3 aku demam..huhu..x larat juga aku rasa..haha..tp xpelah..alhamdulillah..dengan ni, lagi mendekat aku dengan sang Pencipta..
mula2 aku igt just kena selsema je..rupe esok harinye, pakej aku dapat..selseme+batuk+demam..
semalam (jumaat 24 julai) aku g clinik..uhu..dapat lah sedas kan..haha..faham2 je lah maksud aku..haha..sakit tu..haha..macam budak kecik..
sedih aku..haha..sebab x leh nak merayap sangat..awal2 lagi aku dah dapat warning dari mak ngan ayah aku..selagi demam x baik x yah nak menggatal nak jaln2..naik moto ke ape ke..duk umah je..kalau nak kuar pun kena kuar dengan dorang je lah..nak g kedai ke ape ke..sekarang ni kena pergi dengan mak abah aku..tapi best coz sekarang ni, apa yang aku nak senang dapat..hahaha..jahat aku..masa ni, macam2 aku nak..sian mak abah aku..hahaha..jahatnya aku..
so, kalau aku x kuar dengan dorang aku kena lah duk umah je kan..hahaha...sedih juga x dapat nak merayap dengan kengkawan aku..huhuh...nanti aku dah baik demam aku nak merempit sekitar tempat aku ppuas2..hahaa...dasayat aku ni..hahaha...
kengkawan, sume..nanti kite rempit ye....kalau aku dah baik demam..sian moto aku..asyik orang lain je naik dia..tuan dia tgk je..huhu..xpe2 nanti aku dah baik, aku bawak dia pergi merayap sane sini..heheheh...
haha..
oklah..time nak kena telan ubat nih..
mak aku dah panggil dah tu..
ok lah..
dada....
wasalam...

0 comments: