BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 15, 2009

CERITA UBI KAYU???




APA BENDA NIIH??????

assalamualaikum...
xde benda pun nak cite sebenarnye..hurm..gambar ape dekat atas tu??? jeng..jeng..jeng..
hah..itulah ubi kayu yg aku dengan mak aku ambik.. besar kan..subhanallah..
gara2 nak keluarkan ubi ni, aku dengan mak aku berapa kali terjatuh..sekali bila dah keluar..ya ALLAH..besarnya.. ubi ape ni?? tapi rase ubi ni sedap..lembut..

aku terperanjat bila tgk ubi kayu ni.. biasanya ubi kayu yg aku selalu cabut, x macam ni..biasanya panjang2.. tapi yg kali ni besar macam ni.. mulanya ingat nak cabut banyak pokok juga..tapi disebabkan terlalu besar macam ni, aku dengan mak aku putuskan cukuplah sepokok je..
fiuh..!! penat giler aku nak cabut ubi ni..sampai terduduk..kahkahkah..

kirenya ni 1st time aku jumpe ubi kayu yg aku cabut sendiri dan depan mata yg besar dia macam ni... selalunya yang aku cabut, panjang2 kurus2 je.. tapi, kali ni aku cabut, subhanallah.. itulah ciptaan ALLAH.. betapa besarnya kekuasaan ALLAH..



ubi kayu besar bersama yg kecik2..

ni lah hasil ubi kayu yang aku berjaya cabut..

ni lah yang aku dapat kongsikan.. xde cerita yang terbaru dari aku.. yang ada cumalah cerita ubi kayu ni..

ok.. nanti aku cerita yang lain plak yerk..!



0 comments: